مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 13:452020-01-28اقتصادي

78 پروژه عمرانی در شهرستان صومعه سرا به بهره برداری می رسد


در دهه مبارک فجر امسال 78 پروژه با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/گیلان فرماندار صومعه سرا گفت: در دهه مبارک فجر امسال 78 پروژه با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

سیدجلال سیدمحمدی امروز در نشست خبری با رسانه ها اظهار کرد: این پروژه ها در بخش های عمرانی، آبرسانی، برق رسانی، راه روستایی و ایجاد اشتغال جوانان اجرا شده است.

وی ادامه داد: برای چهاربانده شدن محور خمام - پیربازار - ضیابر 10 میلیارد تومان اختصاص یافته و محور فومن صومعه سرا پونل نیز پیشرفت بالایی دارد که این دو پروژه بزرگ ملی می تواند تحولی در حمل ونقل و توسعه ترانزیت و کالا داشته باشد.

فرماندار صومعه سرا در ادامه همچنین از رفع موانع چهارراه خاکیان این شهر خبر داد و گفت: در راستای رضایت مالکان این منطقه 14 میلیارد تومان در دو مرحله پرداخت شده که عملیات اجرای میدان در این نقطه به زودی آغاز می شود.

سیدمحمدی همچنین چهاربانه کردن محور کلیدبر طاهرگوراب به شهرستان ماسال را از دیگر پروژه های ملی در حال اجرای شهرستان صومعه سرا برشمرد و خاطرنشان کرد: این پروژه به طول 12 کیلومتر در توسعه حمل و نقل مسافر دو شهرستان نقش زیادی دارد که هم اکنون فاز دوم آن بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

78 پروژه عمرانی در شهرستان صومعه سرا به بهره برداری می رسد

78 پروژه عمرانی در شهرستان صومعه سرا به بهره برداری می رسد